http://cambodiafamaily.blogspot.com/2013/07/blog-post.html
កិច្ចតែងការបង្រៀន
-កាលបរិច្ឆេទ៖ ថ្ងៃ ទី ខែ ឆ្នាំ
-មុខវិជ្ជា៖
វិទ្យាសាស្ត្រអនុវត្ត
- ថ្នាក់ទី៖ ៦
-ជំពួកទី៖
-មេរៀនទី៩ ជំងឺថ្លើម
-ចំណងជើងរោគសញ្ញា
-ដកស្រង់Tx
58 Tm
103
-រយៈពេល1ម៉ោង
Iវត្ថុបំណង
ចំណេះដឹង៖ ប្រាប់ពីឈ្មោះជំងឺមួយចំនួនដែលកំពុងរាតត្បាតបំផុតនៅប្រទេសកម្ពុជា
យើងបាន
ត្រឹមត្រូវតាមរយៈរូបភាព
សកម្មភាពក្រុម ជាក់ស្តែង
សំណួរបំផុសរបស់គ្រូ
បំណិន៖ សិស្សកំណត់ពីរោគសញ្ញាជំងឺថ្លើមតាមត្រឹមត្រូវតាមរយអនុវត្ត
ឥរិយាបថ៖ បណ្តុះស្មារតីឲ្យយកចិត្តទុកដាក់អំពីរោគសញ្ញាជំងឺថ្លើម និង
ប្រភេទជំងឺផ្សេងៗ
IIសម្ភារបង្រៀន
ចំពោះគ្រូ ៖ រូបភាព
ចំពោះសិស្ស
IIIដំណើរការបង្រៀន
សកម្មភាពគ្រូ
|
ខ្លឹមសាមេរៀន
|
សកម្មភាពសិស្ស
|
-ពិនិត្យអវត្តមាន
-ពិនិត្យសណ្តាប់ធ្នាប់
-សំណេះសំណាល
|
ជំហានទី១
រដ្ឋបាលថ្នាក់
|
-សិស្សចូលរួម
|
-តើជំងឺងអេដស៍ឆ្លងតាមណា
ខ្លះ?
-តើក្រៅពីជំងឺអេដស៍នៅមាន
ជំងឺអ្វីដែលកាចសាហាវ?
|
ជំហានទី២
-រំលឹកមេរៀនចាស់...
-ជំងឺថ្លើម
|
-ឆ្លើយ
-សិស្សឆ្លើយ
|
បង្ហាញរូបភាពនិងសំណួររូបភាព
-តើប្អូនណាធ្លាប់កើតជំងឺថ្លើម?
-តើជំងឺថ្លើមមានរោគសញ្ញាដូចម្តេច?ចែកបណ្ណ័សំណួរឲ្យសិស្ស
១-តើជំងឺថ្លើមមានរោគសញ្ញា
យ៉ាងដូចម្តេច?
២-តើជំងឺណាខ្លះមានរោគ
សញ្ញាដូចជំងឺថ្លើម?
សំយោគជាមេរៀនសង្ខេប
|
ជំហានទី៣
មេរៀនថ្មី រោគសញ្ញាជម្ងឺថ្លើម
ការងារក្រុម
-ឈឺក្បាល ក្តៅខ្លួន ភ្នែកលឿង
-នោមតិច
-ស្បែកឡើងរមាស់
មេរៀនសង្ខេប
មុនដំបូងចាប់ផ្តើមឈឺក្បាល ក្តៅខ្លួន ភ្នែកឡើងលឿង នោមតិចដង
បរិមាណទឹកនោមក៏តិចដែរ។ទឹកនោមពណ៌លឿង។ល។
|
-សង្កេត
-ឆ្លើយ
ពិភាក្សាតាមក្រុម
តំណាងក្រុមរាយការណ៍
|
-ឲ្យសិស្សឆ្លើយសំណួរត្រូវខុសជា
បុគ្គល
-ឲ្យសិស្សប្តូរគ្នាកែលម្អ
គ្រូដើរត្រួតពិនិត្យ
|
ជំហានទី៤
ពង្រឹងចំណេះដឹង
ខុស ក-ជំងឺថ្លើមជាជំងឺងាយព្យាបាល
ខុស ខ-ជំងឺថ្លើមដូចជំងឺអេដស៍
ត្រូវ គ-ជំងឺថ្លើមជាជំងឺគួរឲ្យ
ក្លាចជាងជំងឺអេដស៍
ត្រូវ ឃ-អ្នកកើតជំងឺថ្លើមមាន
ភ្នែកលឿង
ខុស ង-អ្នកកើតជំងឺថ្លើមមានលាមកពណ៌ក្រហម
|
-បុគ្គល
សិស្សប្តូរគ្នាកែលម្អ
|
-ពេលចេញទៅផ្ទះខំរៀននិងមើល
មេរៀនបន្ថែម
|
ជំហានទី៥
-កិច្ចការផ្ទះ
|
-សិស្សអនុវត្តនៅផ្ទះ
|
កិច្ចតែងការបង្រៀន
-កាលបរិច្ឆេទ៖ ថ្ងៃ ទី ខែ ឆ្នាំ
-មុខវិជ្ជា៖
វិទ្យាសាស្ត្រអនុវត្ត
- ថ្នាក់ទី៖ ៦
-ជំពួកទី៖
-មេរៀនទី៩ ជំងឺថ្លើម
-ចំណងជើងរោគសញ្ញា
-ដកស្រង់Tx
58 Tm
103
-រយៈពេល1ម៉ោង
Iវត្ថុបំណង
ចំណេះដឹង៖ ប្រាប់ពីឈ្មោះជំងឺមួយចំនួនដែលកំពុងរាតត្បាតបំផុតនៅប្រទេសកម្ពុជា
យើងបាន
ត្រឹមត្រូវតាមរយៈរូបភាព
សកម្មភាពក្រុម ជាក់ស្តែង
សំណួរបំផុសរបស់គ្រូ
បំណិន៖ សិស្សកំណត់ពីរោគសញ្ញាជំងឺថ្លើមតាមត្រឹមត្រូវតាមរយអនុវត្ត
ឥរិយាបថ៖ បណ្តុះស្មារតីឲ្យយកចិត្តទុកដាក់អំពីរោគសញ្ញាជំងឺថ្លើម និង
ប្រភេទជំងឺផ្សេងៗ
IIសម្ភារបង្រៀន
ចំពោះគ្រូ ៖ រូបភាព
ចំពោះសិស្ស
IIIដំណើរការបង្រៀន
សកម្មភាពគ្រូ
|
ខ្លឹមសាមេរៀន
|
សកម្មភាពសិស្ស
|
-ពិនិត្យអវត្តមាន
-ពិនិត្យសណ្តាប់ធ្នាប់
-សំណេះសំណាល
|
ជំហានទី១
រដ្ឋបាលថ្នាក់
|
-សិស្សចូលរួម
|
-តើជំងឺងអេដស៍ឆ្លងតាមណា
ខ្លះ?
-តើក្រៅពីជំងឺអេដស៍នៅមាន
ជំងឺអ្វីដែលកាចសាហាវ?
|
ជំហានទី២
-រំលឹកមេរៀនចាស់...
-ជំងឺថ្លើម
|
-ឆ្លើយ
-សិស្សឆ្លើយ
|
បង្ហាញរូបភាពនិងសំណួររូបភាព
-តើប្អូនណាធ្លាប់កើតជំងឺថ្លើម?
-តើជំងឺថ្លើមមានរោគសញ្ញាដូចម្តេច?ចែកបណ្ណ័សំណួរឲ្យសិស្ស
១-តើជំងឺថ្លើមមានរោគសញ្ញា
យ៉ាងដូចម្តេច?
២-តើជំងឺណាខ្លះមានរោគ
សញ្ញាដូចជំងឺថ្លើម?
សំយោគជាមេរៀនសង្ខេប
|
ជំហានទី៣
មេរៀនថ្មី រោគសញ្ញាជម្ងឺថ្លើម
ការងារក្រុម
-ឈឺក្បាល ក្តៅខ្លួន ភ្នែកលឿង
-នោមតិច
-ស្បែកឡើងរមាស់
មេរៀនសង្ខេប
មុនដំបូងចាប់ផ្តើមឈឺក្បាល ក្តៅខ្លួន ភ្នែកឡើងលឿង នោមតិចដង
បរិមាណទឹកនោមក៏តិចដែរ។ទឹកនោមពណ៌លឿង។ល។
|
-សង្កេត
-ឆ្លើយ
ពិភាក្សាតាមក្រុម
តំណាងក្រុមរាយការណ៍
|
-ឲ្យសិស្សឆ្លើយសំណួរត្រូវខុសជា
បុគ្គល
-ឲ្យសិស្សប្តូរគ្នាកែលម្អ
គ្រូដើរត្រួតពិនិត្យ
|
ជំហានទី៤
ពង្រឹងចំណេះដឹង
ខុស ក-ជំងឺថ្លើមជាជំងឺងាយព្យាបាល
ខុស ខ-ជំងឺថ្លើមដូចជំងឺអេដស៍
ត្រូវ គ-ជំងឺថ្លើមជាជំងឺគួរឲ្យ
ក្លាចជាងជំងឺអេដស៍
ត្រូវ ឃ-អ្នកកើតជំងឺថ្លើមមាន
ភ្នែកលឿង
ខុស ង-អ្នកកើតជំងឺថ្លើមមានលាមកពណ៌ក្រហម
|
-បុគ្គល
សិស្សប្តូរគ្នាកែលម្អ
|
-ពេលចេញទៅផ្ទះខំរៀននិងមើល
មេរៀនបន្ថែម
|
ជំហានទី៥
-កិច្ចការផ្ទះ
|
-សិស្សអនុវត្តនៅផ្ទះ
|
Post a Comment